вторник, 27 ноября 2012 г.

Що краще- вдалий конспект чи яблучний пиріг?

Я вже не пам'ятаю, коли в останній раз нормально спала. Мені здається, що моя ясність думки відійшла за молоком.
Скоро почну робити зарубки і розмовляти з футбольним м'ячем, як чоловік з фільму про безлюдний острів. 
Можливо, що цей стан повного виснаження відкрив мені очі на проблеми насущні, і я знайшла відповідь на одне з найбільш хвилюючих питань. Як же все таки здати практику????
Пропоную вбивати по дитині, поки кількість балів не буде нас влаштовувати. 
Добрий та просто талановитий педагог- новатор знає, що вам робити!.
Я взагалі то жартую, але  на минулому уроці Паша та Наташа вже не прийшли, але до біса ці всі розмови про випадковості, карму, яка так явно натякає, поставте 100 або її вже не зупинити)))).Н-Е-З-У-П-И-Н-И-Т-И
Зараз я готуюся до залікового уроку, минулий конспект довелося викинути . Тепер все спочатку треба робити, але я рада, адже ще трохи,  і це рекорд Гіннеса. "Людина, яка не спала чотири тижні". 
Конспекти першого і залікового уроку викладу незабаром, якщо мене не задавлять мішки під моїми ясними очима.
Що краще- вдалий конспект чи яблучний пиріг?
З любов'ю,
педагог-новатор

5 комментариев:

  1. Цікаво, як можна так втомитися проводячи 4 уроки на тиждень???
    А як щодо 40-годинного робочого тижня?
    А наватаження вчителя в школі -18 годин (18 уроків + зошити, наради, метооб'єднання), а щоб була булка з маслом, то вчитель бере 24 години + класне керівництво.

    ОтветитьУдалить
  2. Жорстоко ти до дітей,невже вони такі погані?!)))потрібно з оптимізмом дивитись на практику,не перший рік же "граємось"...ще й останній рік(((єдине що можу сказати тримайся Юлю,тримайся!!!)))

    ОтветитьУдалить
  3. А як щодо 40-годинного робочого тижня?- Це для мене на межі фантастики))
    Загалом, я жартую звісно ж, але дуже важко зробити урок так, щоб він сподобався керівникам та дітям в одночас.
    Светочка, не переймайся, я дещо нагнічую обставини. А діти в мене класні. Тому, вдачі нам усім завтра на заліковому уроці!

    ОтветитьУдалить
  4. Як правило, керівникам подобається те, що й учням - прийшов і не пожалкував. У мене дочка закінчує 11 клас, так, є дні, коли вона говорить: "От навіщо я маю туди йти, якщо я це все одно потім сама буду вивчати, сама до контрольної готуватися, навіщо я маю витрачати час на сидіння в класі?" І що я маю відповісти, як мама-вчителька? Що виховані діти ходять і терплять, чи визнати той факт, що вчитель не особливо переймається користю 45 хвилин, просиділи, щось робили - от і добре.

    А загравати з учнями, давати їм лише те, що їм подобається, також невдячна справа. Ви свою дитину як виховувати будете? Пропонувати їй лише те, що у цей момент подобається, чи поступово привчати до того, що їй здається поки що неважливим і непотрібним, коли ви, як мама, будете знати, що це їй потрібно?

    Тому ваше бурчання на керівників ми списуємо на втому. І дуже сподіваємося, що хоча б декілька відсотків від того, що з вами говорили на кафедрі ви зрозуміли. Добре було б, щоб про це ви декілька слів написала. Цікаво, як це виглядає у вашій образній інтерпретації.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олено Анатольївно, та я ж не на керівників бурчала, а сама на себе. Наші керівники-найкращі керівники у світі))
      Загалом, мені дуже допомогли рекомендації, і я розумію , що конструктивна критика допомогає нам розвиватись.

      Удалить