суббота, 1 декабря 2012 г.

Сурьйозний самоаналіз


Самоаналіз проведеного залікового уроку
.
Клас: 9-Г
Дата: 28.11.2012
Тема: Складнопідрядні речення з підрядними умови
Хронометраж: 45  хв.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Клас складається з 26 учнів, і вони утворюють єдину групу при вивченні предмету. Під час планування та проведення уроку були враховані вікові особливості дітей, оскільки підбиралися такі завдання, які б вони могли з легкістю виконати.
Урок складає систему занять з української мови, і тому навчальний матеріал пов'язаний з матеріалом попередніх та наступних уроків. На уроці вирішувалися навчальні, розвиваючі та виховні завдання: ознайомити учнів з підрядними обставинними реченнями умови; формувати вміння правильно ставити розділові знаки, самостійно знайомитися з поданим матеріалом, робити висновки; розвивати творчу уяву під час роботи над темою (конструювання речень), спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини; продовжувати поповнювати словниковий запас учнів, виховувати почуття патріотизму. Поставлених завдань вдалося досягти.
На уроці виокремлювалися такі етапи:
                                    I.      Організаційний  момент.
                                 II.      Актуалізація опорних знань.
                              III.      Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
                              IV.      Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
                                 V.      Закріплення вивченого матеріалу.
                              VI.      Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Етапи уроку пов’язані логічними зв’язками, і кожен етап плавно переходив у інший. На уроці використовувалися різні форми роботи: фронтальна, самостійна, переважав метод самостійного вивчення нового матеріалу. Учні самостійно визначали тему уроку, намагалися сформулювати правило за прикладом синтаксичного розбіру  речення. Діти працювали біля дошки, у зошитах, з підручником і картками. Форми роботи змінювалися, тому учням було цікаво працювати. Навчальний матеріал був пов'язаний зі соціокультурною темою «Місто мрії».
 Головним на уроці було навчити дітей вміти розпізнавати підрядні обставинні речення умови та знати їх осибловості вживання. Була проведена мотиваційна  робота, під час якої діти мали змогу зрозуміти важливість поданої теми. Використовувалася яскрава наочність, яка сприяла кращому засвоєнню навчального матеріалу, а також метод гри, щоб зацікавити учнів.
Контроль засвоєних знань, умінь і навичок відбувався у вербальній формі, а учні які гарно попрацювали отримали оцінки. Під час виставляння оцінок було прокоментовано, чому учень отримав саме таку оцінку. Але оцінки були виставлені не всім учням, і потрібно більш точніше давати пояснення, щоб на наступний раз дитина могла отримати вищу оцінку. На уроці панувала дружня та спокійна атмосфера, яка сприяла тому, що учні були активними, гарно працювали.
Урок пройшов добре, але потрібно звертати увагу на мовлення, розраховувати час, бути впевненішою і не хвилюватися.

Комментариев нет:

Отправить комментарий